خانه » عکس جدید » کوکو سبزی رژیمی

اطلاعیه سایت

کوکو سبزی رژیمی

diet kookoo sabzi - کوکو سبزی رژیمیمواد لازم کوکو سبزی رژیمی بخاطر ۴ نفر:

سبزی کوکوی خرد شده ۲۵۰گرم
زرشک و گردو ی خرد شده ۱قاشق سوپخوری از هر کدام
تخم مرغ ۳عدد
آرد گندم ۱ قاشق سوپخوری
نمک و فلفل و زرد چوبه به میزان لازم
روغن مخصوص سرخ کردن به میزان لازم

طرز تهیه کوکو سبزی رژیمی:

سبزی کوکو (تره، جعفری، شوید، گشنیز و کمی شنبلیله یا ترخون،سس روی هم یک کیلو) را پاک کنید، بشویید و ریز خرد نمایید. دقت داشته باشید که باید سبزی کوکو را از سبزی پلویی ریزتر خرد کنید. سبزی خرد کرده را داخل کاسه ای بریزید و تخم مرغ ها را داخل آن بشکنید.

مقداری نمک، فلفل، زردچوبه و آرد نیز به آن بیفزاییدو هم بزنید تا یکدست شود. سپس روغن مخصوص سرخ کردنی را در این تابه بریزید و بگذارید کاملاً داغ شود، در این غیر این صورت کوکو به تابه می چسبد و موقع برگرداندن خرد می شود.
وقتی روغن خوب داغ شد، نیمی از مایه کوکو را درون تابه بریزید سپس گردوی خرد شده و زرشک شسته را روی کوکو بپاشید. بعد بقیه مایه کوکو را روی گردو و زرشک بریزید و با پشت قاشق روی مواد را فشار دهید و اجازه دهید یک طرف کوکو کاملاً سرخ و برشته شود.

سپس کوکو را به شکل های دلخواه برش دهید و آنها را برگردانید و اجازه دهید طرف دیگر نیز سرخ شود. می توانید از قالب مخصوص سرخ کردن کوکو نیز استفاده کنید.
دقت داشته باشید! اگر زرشک را با مواد مخلوط کنید ضمن سرخ شدن کوکو، زرشک ها می سوزند. در این صورت تمایل، می توانید از ۵ برگ کاهوی خرد شده نیز در این سبزی کوکو استفاده کنید. کاهو طعم بهتری به کوکو می دهد.


جمع اوری:asemooni.com
گرداوری :ایرانی عکس

اشتراک گذاری مطلب
برچسب ها : , ,
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A